Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BAYBURT VALİLİĞİ
T.C. BAYBURT VALİLİĞİ
T.C. BAYBURT VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat İmza Yetkileri Yönergesi Etik Komisyonu
  • BAYBURT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Genelgeler İhaleler Basın Açıklaması İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM
°C
13
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Mustafa ELDİVAN
      • Vali Yardımcıları
        • Cem GÜMRÜKÇÜ
        • Yusuf Beran VURAN
        • Yunus COŞKUN
      • Kaymakamlar
        • Özlem KILIÇTÜRK
        • Abdulkadir NAR
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Etik Komisyonu
  • BAYBURT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Genelgeler
    • İhaleler
    • Basın Açıklaması
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM
 

Bayburt’ta Acil Çağrı Hizmetlerinde Koordinasyon Ele Alındı

10.09.2021

Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu toplantısı Vali Cüneyt Epcim başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıya Belediye Başkanı Hükmü Pekmezci, Vali Yardımcısı Göksel Yüksel, İl Emniyet Müdürü Ayhan Bodur, İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Ramazan Yiğit ile ilgili kurum temsilcileri katıldı.

112 Acil Çağrı Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıda acil durum çağrılarına yönelik kurumlar arası koordinasyon ve çalışmalar değerlendirildi.

Vali Epcim toplantıda son dönemde yaşanan doğal afetler nedeniyle acil çağrı hizmetlerinin öneminin daha anlaşılır hale geldiğini ifade etti. Ülke düzeyinde acil çağrı hizmetleri ile buna yönelik kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi kapsamında toplantılar düzenlendiğini aktaran Vali Epcim, “Bu manada sel ve yangın bölgeleri ile deprem bölgelerinde geçmişte uyguladığımız afetle mücadele stratejilerini örnek çalışmalar olarak gösterebiliriz. Bu bölgelerde çok ciddi düzeyde, Bakanlarımızın koordinasyonunda, devletimizin bütün imkânlarının afet yönetiminde kullanılması çok önemli ve değerliydi. Burada da her il bazında acil çağrı hizmetlerinde gelinen durumun genel olarak değerlendirmesini yapacağız. 112 Acil Çağrı Merkezleri hem ülkemiz açısından hem de yerel olarak çok önemli bir görev üstleniyor. Afetler ve krizlerin yönetimi artık buradan gerçekleştirilecek. Afet Koordinasyon Merkezi olarak kullanacağımız, gelen çağrıları aynı anda buradan değerlendirebileceğimiz bir alana kavuşmuş olduk. Ülkemizin gücü açısından da bakıldığı zaman burada 10 şiddetinde bir depreme dayanıklı merkez kuruldu. Bu da çok önemli ve değerli bir konu. Bu çerçevede genel olarak acil çağrı hizmetlerinde kat edilen mesafe, işleyiş biçimi, kurumlar arası koordinasyon gibi konuları ele alacağız. Toplantımızın hayırlara vesile olmasını temenni ediyor ve katılımcılarımıza da ayrıca teşekkür ediyorum.” diye konuştu.

Vali Epcim’in açıklamalarının ardından 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Burhan Yıldızoğlu, acil çağrı hizmetlerine ilişkin katılımcılara sunum yaptı. Yıldızoğlu, istatistikler eşliğinde gerçekleştirdiği sunumda merkezde belediye, emniyet, jandarma, orman, sağlık ve ilgili kurum temsilcilerinden oluşan ekipler tarafından çağrılara tam kapasite yanıt verildiğini aktardı. Çağrı yanıt sürelerinin Türkiye ortalaması üzerinde olduğuna işaret eden Yıldızoğlu, “Merkezimize gelen çağrı hiç bekletilmeden ilgili kuruma aktarılıyor. Çağrı yanıtlama ve yönlendirme süreleri Türkiye ortalaması ile kıyaslandığında çok iyi durumdayız. Çeşitli nedenlerle vaka kaydı oluşturulmayan çağrıların asılsız çağrı ortalamasını yükseltmesine karşın bu ortalama da giderek azalan bir görünümde.” İfadelerini kullandı.

Toplantı katılımcıların görüş ve önerilerini paylaşmaları ve acil çağrıların tek çatı altında birleştirilmesine yönelik hayata geçirilen tek numara “112” ye kurumların tam entegrasyonunun sağlanmasına ilişkin alınan kararla sona erdi.

Vali Epcim, toplantı sonrası çağrı karşılama personeliyle bir araya gelerek başarı dileklerinde bulundu.

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • İlan Portalı
  • KAAN Uygulaması
Şeyhhayran Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No: 20
0458 211 20 80
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız